Marketing Internetowy to najprężniej rozwijająca się gałąź marketingu.
To podstawa wszystkich działań firm w Internecie. Będąc specjalistą w jednej dziedzinie czy ekspertem w swojej branży często trudno
jest znaleźć czas na zgłębienie wiedzy z zakresu marketingu internetowego.
Warto wtedy skorzystać z wiedzy osób, które się tym zajmują na co dzień.
Doradzamy i wspieramy naszych klientów w ich działaniach podejmowanych w Internecie.
Analizujemy dotychczasowe działania, rekomendujemy narzędzia, możliwości oraz wspieramy przy
tworzeniu pierwszych kampanii reklamowych. Dzięki temu nasi klienci oszczędzają nie tylko czas,
ale także pieniądze, które straciliby błądząc w świecie działań internetowych.
Z każdym klientem pracujemy indywidualnie. Każdy z Was ma inne potrzeby i inny rodzaj działalności.
Działania w zakresie marketingu internetowego:
- Reprezentowanie, pośredniczenie w rozmowach z wykonawcami/firmami zewnętrznymi
- Wsparcie przy podejmowaniu działań związanych z promocją w Internecie
- Wsparcie przy pozycjonowaniu stron
- Opracowywanie strategii marketingowej w Internecie
- Działania analityczne:
- Analiza pozycji strony w wynikach wyszukiwania
- Analiza ruchu na stronie
- Analiza działań reklamowych
- Analiza zachowania użytkowników na stronie WWW
- Rekomendacje i wskazówki do kolejnych działań w Internecie:
- Wymagane zmiany na stronie WWW
- Wymagane działania optymalizacyjne
- Wymagane działania związane z pozyskiwaniem ruchu na WWW
- Wymagane działania marketingowe i Social Media
- Działania reklamowe:
- Google AdWords:
- Reklama w wynikach wyszukiwania (w wyszukiwarce Google)
- Reklama graficzna i tekstowa w sieci reklamowej (na stronach internetowych tj.: wp.pl, tvn24.pl itp.)
- Remarketing
- Reklama na Facebooku
- Zakup mediów (wsparcie przy wykupowaniu mailingu, reklam w innych sieciach reklamowych itp.)
Wsparcie przy kampaniach e-mail:
- Tworzenie mailingów
- Tworzenie newsletterów
- Tworzenie landing page
- Tworzenie formularzy zapisu do newsletterów
- Tworzenie pop-up
Wsparcie przy działaniach e-commerce
Optymalizacja stron internetowych
Support Social Media
Pomoc przy wyborze platformy sklepu internetowego
Wsparcie w obsłudze sklepów internetowych na wszystkich platformach
Koszty
Ceny ustalamy z klientem indywidualnie. Zwykle zaczynają się od 300 zł netto. Koszt usługi uzależniony jest to od czasu, który musimy poświęcić oraz rodzaju działalności
W przypadku działań cyklicznych/abonamentowych ceny zaczynają się od 250 zł netto